Vetid - skuteczny identyfikator

W 2015 roku, po latach doświadczeń w rozwoju identyfikatorów poprzednich generacji dla innej firmy podjęliśmy działania w celu utworzenia VETID – identyfikatorów zaprojektowanych dla jak największej skuteczności działania.

Całodobowa infolinia telefoniczna

Vetid posiada międzynarodową infolinię telefoniczną, działającą przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Infolinia jest w pełni automatyczna, co znaczy że nie trzeba przełączać języków - system sam rozpoznaje kraj dzwoniącego i odzywa się we właściwym języku.
Nasza infolinia łączy bezpośrednio znalazcę z właścicielem psa. Po wpisaniu numeru identyfikatora dzwoniący łączony jest bezpośrednio z właścicielem psa.

To rozwiązanie ma same zalety:

- brak konieczności zapisywania numeru
- bezpieczeństwo właściciela (jego numer nie jest widoczny)
- można podać więcej numerów telefonów
- znaczne zwiększenie skuteczności działania infolinii

Z przeprowadzonych badań wynika, że wprowadzenie bezpośredniego połączenia przez infolinię z właścicielem zwierzęcia skróciło średni czas powrotu zaginionego do domu z ok. 40 godzin do kilkudziesięciu minut!

Vetid to identyfikatory najnowszej generacji

Podstawowym celem całego systemu jest skuteczność i rozwój:

- całodobowa infolinia telefoniczna
- obsługa w języku polskim, angielskim i niemieckim
- bezpośrednie połączenie z właścicielem zwierzęcia
- smsy z przypomnieniem o terminie szczepienia
- wymiana w przypadku zagubienia/zniszczenia identyfikatora
- identyfikatory wstępnie zarejestrowane z danymi lecznicy
- identyfikatory plastikowe i aluminiowe
- czytelna instrukcja postępowania na zawieszkach
- gwarantowana skuteczność
- możliwość dodania numerów telefonów pięciu osób

Ochrona danych osobowych

RODO jest unijnym prawem regulującym zasady ochrony danych osobowych, które stosujemy od 25 maja 201 8 r. Od tego dnia nasza firma przestrzega zasad określonych w RODO.
Pełna nazwa RODO: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 201 6/679 zdnia 27 kwietnia 201 6r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Przestrzegamy od zawsze zasad dotyczących bezpieczeństwa danych naszych i Państwa klientów - w zakresie znacznie szerszym niż wymagane przez ustawę.

Do bazy VETID przesyłane są wyłącznie:
- numer telefonu własciciela
- adres email
- imie zwierzęcia
- miasto w którym dokonano szczepienia
- dane adresowe lecznicy w której dokonano szczepienia

W przypadku zaginięcia zwierzęcia znalazca łączy się z naszym numerem infolinii, gdzie zostaje automatycznie połączony z
włascicielem zwierzęcia - bez podawania i prezentacji jego numeru telefonu. W ten sposób dane właściciela nie są nigdy publicznie podawane.

Dane do bazy VETID są przesyłane na podstawie umowy zawartej z lecznicą weterynaryjną.
Po podpisaniu umowy nie ma konieczności pozyskiwania dodatkowej zgody właściciela na umieszczenie jego danych w bazie vetid.
W razie wątpliwości lub dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny.

Powiadomienia SMS

VETID to również powiadomienie o terminie zbliżającego się szczepienia – system wysyła taką informację na miesiąc oraz dwa tygodnie przed upływem terminu. Powiadomienie SMS zawiera pełne dane Państwa lecznicy, w której zostało wykonane szczepienie przeciwko wściekliźnie.

Kod QR

Od sezonu 2020 zmienia się zasada funkcjonowanie kodów QR na identyfikatorach: po zeskanowaniu kodu zostaniemy natychmiast połączeni z właścicielem zwierzęcia, bez konieczności wpisywania numeru identyfikatora, co dodatkowo uprości całą procedurę.

Identyfikator nie sprawdza się jako reklama

Jak wykazały analizy, identyfikatory jako nośnik reklamowy miały zerową skuteczność, dlatego zrezygnowaliśmy z podawania danych lecznicy na identyfikatorze.

Potencjalny znalazca zaginionego psa nie miał pewności, do czego służy znajdujący się przy obroży znaczek, co w połączeniu z brakiem możliwości kontaktu z właścicielem zwierzęcia (zamknięta po godzinach pracy lecznica, zajęty lekarz) powodowało, że zaginiony pies pozostawał na ulicy.

Umieściliśmy na identyfikatorze jasne dla potencjalnego znalazcy instrukcje oraz numer całodobowej infolinii telefonicznej łączącej bezpośrednio z właścicielem zwierzęcia lub innymi wskazanymi przez niego osobami. To rozwiązanie jest nie tylko bezpieczne, ale również niesamowicie skuteczne.

W przypadku identyfikatorów z adresem lecznicy tylko 4 na 10 osób było w stanie natychmiast odpowiedzieć do czego służy przyczepiona do obroży blaszka.
W przypadku identyfikatorów systemu vetid było to 10 na 10 osób.

Rejestracja identyfikatorów

W chwili obecnej dostępne jest pięć głównych kanałów rejestracji:
1 . klinika XP
2. rejestracja przez internet na stronie www.vetid.pl
3. rejestracja przez kod QR (rejestracja uproszczona)
4. rejestracja telefoniczna.
5. program rejestracyjny VETID

Jeśli macie Państwo klinikę XP identyfikatory rejestrujemy przez moduł eksportu vetid.
W przypadku problemów lub trudności prosimy o kontakt z działem technicznym kliniki XP pod numerami: 882 060 380, 600 811 006

Rejestracja telefoniczna pod numerem 22 1 00 69 49 – wystarczy zadzwonić i podać numer identyfikatora by zarejestrować go w bazie vetid. Cały proces jest bardzo prosty, specjalnie przygotowany dla osób mających problemy z obsługą internetu i
nowych technologii.

Dzięki prerejestracji – nawet jeśli Państwa klient nie zarejestruje identyfikatora po jego wyszukaniu wyświetlą się dane Państwa lecznicy, wraz z informacją o tym, że możecie Państwo posiadać dane właściciela.

Do każdego zamówienia dokładamy ulotki z instrukcją rejestracji - jeśli nie mają Państwo samodzielnie dokonywać rejestracji - może to zrobić Państwa klient.

Czy warto wybrać vetid?

Identyfikatory VETID to przede wszystkim skuteczność działania a ich siłą jest:
całodobowa infolinia łącząca bezpośrednio z właścicielem zwierzęcia, kod QR, wstępna rejestracja, powiadamianie SMS, małe, lekkie i ciche identyfikatory PCV lub tradycyjne aluminiowe.

Jeśli zależy Państwu na skuteczności i bezpieczeństwie Waszych klientów – z pewnością wybierzecie VETID!