Szczęśliwy powrót

Dzisiaj zadzwoniła do nas pani poszukująca właściciela pieska posiadającego identyfikator konkurencyjnej firmy.

Identyfikator nie posiadał całodobowej infolinii tylko dane adresowe do gabinetu weterynaryjnego.
Po wielu próbach, gdy znalazcy udało się dodzwonić (dzisiaj dzień zabiegów) okazało się, że w ewidencji lecznicy pieska nie ma. Nie ma go również w bazie producenta zawieszki. Próbowaliśmy skontaktować się i my z lecznicą, nas również poinformowano, że lecznica nie posiada danych pieska i że najlepiej zadzwonić po firmę, która odwiezie go do schroniska.

Historia jednak zakończyła się szczęśliwie. Pracownicy lecznicy po zobaczeniu ogłoszenia w internecie sprawdzili jeszcze raz w swoich danych i znaleźli dane właściciela. Piesek wrócił do domu.

Nie udałoby się to, gdyby nie wspaniała postawa pani, która znalazła pieska i mimo braku warunków przetrzymała psa do czasu znalezienia właściciela, wykonała sporo telefonów i zamieściła ogłoszenia w internecie. Oczywiście gdyby pies miał identyfikator vetid - wystarczyłoby jedno połączenie by skontaktować znalazcę z właścicielem zwierzaka.

W imieniu pieska serdecznie dziękujemy pani, która się nim zaopiekowała. Wg ankiety przeprowadzonej przez nas dwa lata temu tylko niewielki procent osób podjęłoby dalsze kroki w celu zabezpieczenia psa jeśli telefon w poszukiwaniu właściciela byłby nieskuteczny.

Zdjęcie psa - poglądowe.